Saturday, September 3, 2011

ALHAMDULILLAH SYUKUR...

Share
syawal menjelma..sib baik sempat jugak la aku berposa di bulan Ramadhan..1Syawal genap 40 hari pantang..apa lagi `kedaroh' la heehee..pahtu jln2 umoh sedara mara..3 hari sebelum syawal ade tempahan buat hantaran..utk pihak lelaki n perempuan..dh lama x berkreatif nim..barang2 buat hantaran 1 hari sebelum raya baru g beli..amoi kt kuala plak dh x amik order utk fresh flower ms raya nnti..(dia y raya k aku y raya???)..so t'paksala aku peram bunga kekwa kaler purple(tema hantaran purple,bunga biru xde plak) tu sampai raya k 4..penat tp seronok..bilik ku `anya-kubang' dek barang2 utk wat hantaran sib baik en.hubby x bising..y bes en.hubby pon tolong wat skali bonus tolong picit2 belakang ku y dah sakit ni...anak2 plak xde nak kacau2 nye...raya k-2 br ku setat menyiapkan hantaran..raya k-3 aku plak kena make-up org kawen sampai raya k-5...giler jugak la berkejaran...n ari ni baru berkesempatan tulis kt blog y umpama diari kehidupan ku y xde follower mana ni..berkat ramadhan n syawal bleh jugak la aku bg duit raya kt ma aku..moga2 bertambah lagi rezeki ku..Aminnnnn..
ni jer y sempat aku snap...huhu..

Kindly Bookmark and Share it:

No comments: