Monday, September 19, 2011

Hadiah buat kazen...

Share
Jumaat ari tu sambil sambut hari malaysia sambut jugak majlis kawen kazen..terpikir jugak nak belikan hadiah tp satu pon x berkenan di hati..asyik hadiah same jer..takut jd satu pembaziran pulak..so aku decided nk wat sulam reben..ntah mcm mana boleh pulak aku terfikir nak sulam rebenkan jam hehe (ketentuan Allah blake idea ni)..then 3,4 hari jgk la berhempas pulas,untuk drawing saje aku dah amik masa 1 hari..yer la kan..kenalah aku tau kelemahan dari segi design tu macam mana,sebenarnye simple jer..dh lama x sulam reben sebenar nya..ms mula2 buat bunga spider rose x jd..jd untuk senangkan aku n korang aku buat bunga reben dulu kedian jahit je..en.hubby jugak ade la membantu ejaskan jam untuk disesuaikan ngan sulaman reben yang aku wat tu..ok la meh kite tgk macam mana proses tersebut.....good luck...klik makeover watch


Kindly Bookmark and Share it:

No comments: