Thursday, September 8, 2011

BERMULA FASA BARU...

Share
cewahh...tajuk kemain lagi..actually ade tempahan jahit manik baju nikah..kali ni aku pilih gunakan lace..idea asal daripada beadmeplease ni..tapi aku olahkan sedikit la..setelah beberapa lama aku cari kain lace kt dungun,ni baru jumpa..tu pun xde pilihan..kedai cu jgk y ku pilih...agak mengecewakan kdai melayu kt sini nk jual manik pon mcm melukut kt tepi gantang jer..da la sewa ngan majlis daerah tapi x digunakan sebaik-baik nye..sori to say lepas ni aku mmg x gi beli lg dh kt kdai tu..bukan xnak tolong bangsa sendiri tp dah mmg tak ada pilihan langsung..mula la aku nak m'bebel..`kalo la aku dapat sewa kedai majlis daerah mmg akan ku buat kaw2 n sungguh2 giler ar..alang ada kdai bior ler bersungguh2..tp ape kan daya modal tiado..uwaaawaa...".

Ni aku nak tnjuk la sket lace yang aku beli..n sedikit snap utk patch lace yang masih dalam pembikinan,..

ini je kaler yang aku dapat..kalo letak kt tudung n tambah labuci n manik msti lg bling2 tudung..

yang ni aku beli kt jalan TAR..sape2 nak kontek2 la yer..seswai letak kt tudung ala siti or kt lengan baju..


yang ini lace kaler hitam..dalam kepalaku dh ade idea ni..aku nak recycle blk baju2 lama n letak kt tudung sekuntum,2..

ni la projek patch lace..

Kindly Bookmark and Share it:

1 comment:

Nadirah Kassim said...

hye...bleh tau kedai mane u beli lace tuw...?